Impian yang besar : Ketapang Indah

  Impian yang semua orang rasanya nak... Memiliki rumah sendiri...Amin... Moga ada rezeki anak2ku...Buat masa sekarang menyewa di rumah kecil...cukuplah tempat untuk berteduh kami anak beranak. DOAKAN KAMI SEMOGA PERMOHONAN LOAN RUMAH DILULUSKAN....


Read more ...

Kembar 11 bulan...Iman 2 tahun

Nur Iman dah menjangkau usia 2 tahun...keletahnya..Ya Rabbi...mulut omeh giler.. cuma kalau orang luar tak faham apa yang dia cakap.. macam saya ni...dah selalu dengan dia...dah faham sangat apa yang dia nak cakap... kakak Iman suka buli adik...tapi kadang tu tertewas jugak...Adik2 lasak...huhu

Ni kembar HH...Adik yang tak pegang choki2 tu... abang yang baju hijau...semangat diorang ni... Ha..ni kat rumah baru...rumah sewa jugak..reason berpindah sebab nak cari rumah yang lantainya kat bawah...rumah sewa lama bertangga..tak larat nak turun naik dah...harga sewa yang ni lebih rm100 dari dulu.
Eh..nak cerita pasal kembar...dah 11 bulan usia...
si abang dah boleh melangkah jauh...dalam 20langkah..tapi si adik masih tewas...baru 3-4 langkah..apapun chayok2...semoga cepat2 dapat berjalan...

sayang anak2...saham dunia dan akhirat....
Read more ...

Buka akaun SSPN-i Plus Secara Online

Tercapai jugak akhirnya cita2 nak bukak akaun simpanan untuk Iman. Umur dekat 2 tahun baru dapat melaksanakan impian yang satu ini.
Mujurlah boleh buat secara online jer. Memang cepatlah kan. Just klik2 jer.
Sesiapa yang kekurangan masa tu, boleh online,jom bukak akaun secara online jer.

klik link ni ----> PEMBUKAAN AKAUN SSPN-i PLUS 


  • Isi maklumat akaun
  • Maklumat Pakej
  • Maklumat Peribadi
  • Kaedah Potongan
  • Bayaran 
 
Bayaran tu min untuk 2 bulan pastu nanti potong gaji/auto debit dari akaun. Kalau korang bayar untuk 6 bulan tak perlu dah pilih kaedah potongan tu.
Pakej paling rendah rm30
Tunggu pengesahan dari PTPTN jer ni..
Read more ...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...