Raya 2020 PKP


Alhamdulillah..walaupun musim PKP, dapat jugak beraya di kampung bersama keluarga. Mujurlah kerajaan bagi kelonggaran untuk rentas daerah. Untong duduk dekat2 ni kan... Dalam famili saya, dua orang adik saya duduk jauh dan tak dapat beraya di kampung. Bertabahlah yer... Moga2 Covid19 ni cepat berlalu meninggalkan kita. Kita boleh hidup normal seperti biasa. Yang penting tahun 2020 mencatatkan sejarah dalam kebanyakan orang sebab beraya dalam musim PKP. Ramak yang beraya di perantauan. Apa nak buat..kita kena jaga kita...


Family kecil saya. Cukup dah sepasang lelaki dan sepasang perempuan.

Kakak Iman mood xmolek! Gambo 4 beradik. Moga ikatan antara mereka kuat dan utuh selagi mereka hidup.

Family saya. 2 kelaurga takde di situ xdapat nak rentas negeri.

 my abah dan my mum


 Ni biras2 saya. Ucu dan Ziha...diorang duk kat kampung jer. So aderla muka masing2...hihi

Me dan anak2 yang tersayang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...