Jatuh cinta dengan kopi woman secret

Salam.
Untuk post kali ni bukan nak menjual yer...just nk promo satu produk suppliment lah omputeh kata.. khas untuk dalaman wanita. Saya consume dah dekat 3 bulan rasanya... dah banyak botol jugak habis... 

Apakah nama produk tu? Kopi Woman Secret nama diberi....shhhh...mmg rahsia...
Women secret adalah kopi pracampuran. Tak rasa sama macam kopi hitam pekat likat tu. Pracampuran bermaksud ada campuran lain seperti Labota, Serapat, Mixberry, VitaminC yang menyempurnakan #rasa kopi tu untuk semua merasainya.


Apa yang saya rasa selepas pengambilan kopi ni?
Sejujurnya....saya rasa lebih bertenaga sepanjang hari. Al maklumlah...saya ni ibu yang berkerjaya. Rutin saya setiap hari bersekolah memang sangat padat! Tambah2 tahun 2020 ni kesemua anak saya dah sekolah taska dan tadika.----> Persekolahan tahun 2020

Satu lagi kulit akan lebih berseri dan cerah. Takdelah kusam sangat... Dah berumur ni kena jaga penampilan kan...bukan saja luaran malah dalaman. 

Kopi ni member di ofis yang jadi agen. Saya beli dari dia jelah. Sebulan biasanya saya akan habiskan 2 botol. Sebotol 500g... Rasa kopi ni yang sedap membuatkan saya jatuh cinta selalu. Tak minum air manis lain dah kalau ada stok kopi ni kat rumah. 

Sekarang ada jual yang trial kecik dalam 200g harga RM20
Yang 500g tu RM40... Agak mahal tapi saya selalu fikir apa salahnya halau untuk dalaman wanita kan. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...