Mencari etok di Sungai Pahang Kali ketiga

Okey... kisah etok kini kembali. Selepas hampir 2 tahun lebih...last mecari etok masa mengandung ke kembar...Masa tu Kakak Iman kecik lagi. Umur dalam setahun lebih kot.

Yang ni entri last cari etok ---> mencari etok di SUngai Pahang kali kedua

Fisrt time cari masa belum kahwinla...hihi ----> Pengalaman pertama mencari etok

Untuk kali ni saya hanya membawa dua orang anak saya, Kakak Iman dan Hamka. Ikutkan nak tinggal jer si Hamka tu..tapinya dia terjaga pulak masa nak pergi tu. So, bawak jerla. Sorang lagi kembar tinggal dengan tok. Ayra pun...Memang taknak bawak budak..sebabnya...keadaan kat sungai tu kan panas... lagipun langkah berjaga2...al maklumlah kat SUngai kan. Kalau bawka budak tu kena awasi lah...takleh nak fokus sangat cari etok...

Lokasi yang sama jugak.. kat Kampung Pulau Rumput. Layan gambar2 jerla yer...

  Ni Sungai Pahang... musim kemarau...sangat tohor...

Berjalan menuju ke sungai. Park kereta kat ladang kelapa sawit.



Baru sampai...tebing tinggi sangat...kena guna tali nak turun atau naik...
Iman dengan Hamka sangatlah excited. Al maklumlah... jumpa sungai...











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...