Pindah rumah sewa yang baru

17 Ramadhan...
Sabtu lepas.... tanpa plan yang betul2...tanpa perancangan yang teliti...
2 Jun 2018...

Lebih kurang jam 4ptg tu, ma abah datang rumah Kelat Rendang... Tolong kemas barangla...hihi
Nak harapkan saya? urmmm...taktahulah nak buat masa bila... dahlah tengah berpuasa kan... melayan anak2 lagi...dugaan sangat tau. Mujurlah ma abah jenis yang memahami.
Janji dengan lori angkut barang jam5... os bayangkan dalam tempoh masa sejam tu nak mengemas satu rumah. Satu habuk pun saya tak mengemas lagi dek keserabutan...huhu...
KOrang bayangkanlah dengan anak kecik2... macam ni macam tu... bukan senang saya nak handle...  

Pindah dari Kelat Rendang ke Taman Mentiga Jaya
Rumah teres 3 bilik... tersangat selesa buat kami sekeluarga jika hendak dibandingkan dengan rumah kelat rendang. Tapi penatlah sikit kan.. bila ruang lagi besar, kerja lebihla sikit...haha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...