Scan and Win dengan Pet Pet Mega pack

Beli Pet pet saiz mega punya. Nanti kat bungkusan luar tu ada sticker macam kat atas tu. Nanti selongkar dalam plastik dapat kad untuk kita scan tu...macam kat atas tu la kad nya. Ada no.kod (saya dah guna yang tu)

Jangan risau. Anda adalah pemenang! Cuma nak tahu menang produk apa. Sebenarnya hadiah yang ditawarkan adalah produk organic baby care punyala.


Hadiah yang akan korang dapat nanti. Nasiblah menang apa kan... As long ada jugak habuan kita kan.. Orang kata alah membeli menang memakai...Saya pun dah tak ingat saya dapat produk apa yang baru ni. 

Apalagi..mohler kiter membeli petpet sementara ada promosi penebusan percuma ni.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...