Perkembangan si kembar Hamka dan Hakim

 Khemah yang abah baru belikan kt Mr.DIY untuk anak2 kesayangan. Main dengan anak2 yang tengah lasak, tek berupa khemah jadinya. Tunggang langgang jadinya. Mujurlah jenis yang tak mudah koyak. Kena rmpuh pun okey jer...cuma terbalik jerla...

Ni masa awal2 beli...depan abah, molek jerla belaka main2...kalau abah takde abeh tunggang langgang jadinya. Anak2 ni pandai berlakon depan abah..bila abah takde belaka tunjuk ragam. Dah macammna ibu tak jadi singa...huhu
Ni gambar masa bawak anak2 santai kat Taman Esplanade Kuantan. Tapi kitrang panggil benteng jer. Excitedla si kembar main berlari. Al maklumlah kena kurung sokmo dalam rumah. Apakan daya anak2 ibu... tak mampu nak kawal korang.
 
Hamka...abang yang sangat lasak tapi jiwa kecil. Mudah sangat merajuk...Dah pandai panggil 'IBU'
Suka sangat dengar...hihi...

Ninja!!! Abah punya kerjala ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...