Jantung hatiku

Ni waktu pagi sebelum nk saya nak pergi kerja. Tengoklah si kembar tu...muka habis sedih dah... si kakak kalau dh ralit dengan sesuatu takpela... main masak2la tu. Kecik jer kan rumah kami... rumah sewa yang baru...yela..rumah sewa lama bertangga...tak larat nak turun naik...abaikan bawah table top tu yer agak serabut..rumah ekcik..barang2 pun main sumbat jerla...

mereka2 jantung hati.... 
kakak Iman dah 2 tahun setengah
Abang Hamka dan adik Iman 1 tahun 3 bulan
Baby???? dah masuk 9bulan dalam kandungan....

Seronok dapat tengok sendiri perkembangan anak2 depan mata... setipa pagi, tengahhari dan malam dengan diorang... kalau hantar pengasuh nanti hantar pagi jumpa petang jerla...macam tak biasa pulak dengan situasi macam tu... dah terbiasa balik waktu pagi dan tengahhari untuk suap makan diorang.

tapi yela...tahun depan kena jugak cari pengasuh untuk mereka berempat...urmmmm...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...