Santai : Anak2 Permata Hati

Hari Jumaat ni mood bekerja tu dah lari... mikir nak balik kampung jer...hehehe.. so entri petang Jumaat ni layan gambar2 jerla... 


 Ni kat ofis...time oncall kot... si twin HH xboleh berdiri lagi masa ni.

Ni kat rumah tok kt Chini Timur. Tak pasang mozek lagi ni. Now rumah tok dah siap pasang mozek.
My anak yang sulung, Iman. Kakak yang banyak celoteh. Rajin jugak membuli adik2... tapi selalu jugak dibuli..kuang kuang

 Ha tengok tu anak jantan. Sekarang ni rak tu dah patah...dikerjakan oleh si twin ni la.

 Maunya tak patah. hari2 terbalik terpukang macam tu.

 Ni time baikla ni...main sama2...tapi sekarang ni payahla nak tengok main sama2 gtu Bergaduh ajer...Si adik kuat menjerit. Abang pulak kuat membuli. Tak boleh tengok adik elok main...mesti nak serang.

 Tengok perangai tu. Manalah tak boleh sakit..huhu

Iman peneman ibu. Coming soon ada gengla yer kakak..InsyaALLAH...Tak lama dah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...