Kembar 11 bulan...Iman 2 tahun

Nur Iman dah menjangkau usia 2 tahun...keletahnya..Ya Rabbi...mulut omeh giler.. cuma kalau orang luar tak faham apa yang dia cakap.. macam saya ni...dah selalu dengan dia...dah faham sangat apa yang dia nak cakap... kakak Iman suka buli adik...tapi kadang tu tertewas jugak...Adik2 lasak...huhu

Ni kembar HH...Adik yang tak pegang choki2 tu... abang yang baju hijau...semangat diorang ni... Ha..ni kat rumah baru...rumah sewa jugak..reason berpindah sebab nak cari rumah yang lantainya kat bawah...rumah sewa lama bertangga..tak larat nak turun naik dah...harga sewa yang ni lebih rm100 dari dulu.
Eh..nak cerita pasal kembar...dah 11 bulan usia...
si abang dah boleh melangkah jauh...dalam 20langkah..tapi si adik masih tewas...baru 3-4 langkah..apapun chayok2...semoga cepat2 dapat berjalan...

sayang anak2...saham dunia dan akhirat....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...