Buka akaun SSPN-i Plus Secara Online

Tercapai jugak akhirnya cita2 nak bukak akaun simpanan untuk Iman. Umur dekat 2 tahun baru dapat melaksanakan impian yang satu ini.
Mujurlah boleh buat secara online jer. Memang cepatlah kan. Just klik2 jer.
Sesiapa yang kekurangan masa tu, boleh online,jom bukak akaun secara online jer.

klik link ni ----> PEMBUKAAN AKAUN SSPN-i PLUS 


  • Isi maklumat akaun
  • Maklumat Pakej
  • Maklumat Peribadi
  • Kaedah Potongan
  • Bayaran 
 
Bayaran tu min untuk 2 bulan pastu nanti potong gaji/auto debit dari akaun. Kalau korang bayar untuk 6 bulan tak perlu dah pilih kaedah potongan tu.
Pakej paling rendah rm30
Tunggu pengesahan dari PTPTN jer ni..

3 comments:

  1. Menarik ni.. mama x buat lg utk syafi

    ReplyDelete
  2. Bagus ada saving tuk anak anak ni kan...inshaAllah nanti mudah sikit nak sambung belajar =)

    ReplyDelete
  3. Good info. Marilah kita menabung demi masa depan. :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...