Beli RM5 boleh menang baucer shopping RM1K

Saja nak mewarkan kat kawan2...
Dulu2 saya ni kira kaki contest la jugak...pergi jer mana mesti tengok form contest. Tapi sejak ada anak ni, masa tu djh kurang dan mood tu agak ke laut...memang tak join apa2 dah...dekat 3 tahun jugaklah tinggalkan dunia contest ni.

Tapi ada satu contest ni yang kira agak senang...dahla bukti pembelian cuma nak RM5 jer paling kurang. Kenalah join... tapi saya tak beli pun lagi bendanya..haha

Untuk nak tahu contest apakah itu,
meh click link tu ------> Link Contest Murah

Simple entry for today. Mood raya???  


#RAYARAYACACTUS

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...