Potong rambut si kembar

Hamka dan Hakim
9 bulan dah mereka.... membesar dengan sihat dan jayanya...
Checkup baru ni..
Abang 8.2kg
Adik 8kg

Boleh tahanlah...hihi...cucuk 9 bulan okey..tak demam..sebab dos xkuat mana...
Saja nak cerita, 3 hari lepas potong rambut diorang kat kedai incik asben keje tu la...

 ni abang..mula2 potong...tak nangis pun..yang pegang tu poksu...adik incik asben. ensem dah abang....hihi

 okey..turn adik pulak...tak nangis jugak...bagus mereka ni... tak takot mesin...hihi...

 ni kakak Iman yang manja mengalahkan adik2...yela...anak sulung..perempuan pulak tu...

 ni gambar masa tangah tunggu turn nak cucuk diorangla.. mujurlah ada tempat taman ni...cinonet ni ha...bolehlah lepas jer diorang mai dengan bebas... kalau tak, lenguh pegang... ha teka! yang bangun tu adik ke abang???
diorang tak takut pun dengan kucing....tengok tu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...