Pam susu rosak, IKEA KALAS


Sejak beberapa hari ni dok mengepam kat ofis tapi hasil sangat2lah teruk.... tidka memberansangkan lansung. Dahla ada sekali tu tak dapat lansung hasilnya..Pastu try guna motor mekna,member ofis, dia guna lacte duet...Ha! laju jer suction..kuat... sebabnya membran valve dah okey...baru je tukar..power pun okey jer...
Cari tempat servis breastpump, emumshop ada buat tapinya servis saja RM65...kena fikir banyak kali jugak ni sebabnya dah banyak keluar duit dah bulan ni. Nak tahu apa dia? hihi..teruskan bacaan....

Saja nak selit gambar 3 beradik ni...Iman dengan perangainya....aktif...banyak bebel...kuat kacau adik...nak main tapi dia pun kecik lagi....main kasar....adik kembar pulak dah merayap...sana sini perginya...mengutip jer....huhu..memang kena pastikan tiada sebrang benda yang boleh dimasukkan ke dalam mulut...


Ni la yang saya beli... set ikea..namanya KALAS... Beli lengkap ni... ada  cawan,mangkuk,pinggan dan set garfu/sudu/pisau tak tajam...Suka tengok...warna warni....ada beli set tupperware..PRUTA...nak beli untuk mak...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...