Warung Pekan Lama - Glamour habis kt Pekan Pahang

Warung Pekan Lama... Kedai kat simpang 4 nak masuk umah sewa saya jer... Deretan kedai kayu lama...ada 3 pintu kedai.. Warung ni hujung belah kanan nk ke bandar... Kecik jer ruangan dalamnya... Kalau tengahri penuhla... tapi yang bestnya sebab masakan kat situ memang best dan sedap... Menu sama jer setiap hari tapi tak jemu kalau makan... sebab sedap..untuk tahun ni dha da penambahan menu.. ada jual buah potong...

Kedai ni boleh dikatakan agak legend la.. dah lama beroperasi... selalu dikunjungi orang2 besar dan artis.. Malah tahun lepas Jalan2 Cari Makan pun ada buat shooting kat situ...

inilah pandangan depan... nampak old kn... ada photoshott apa ntah...


kuih keria antarabangsa... ada jugak kat warung ni... 50sen sebiji :) hihi
sedap kan.... Inilah donat gebu gebas gedebus yang selalu menjadi idaman hati kami kat ofis...seringgit satu... besar... tapi kalau makan sebiji memang tak cukup!!! hahaha.. bab menggemukkan bdan memangla...


Ni menu pagi tadi... hehe... incik asben suka nasi lemak ayam... katanya sambal warung ni memang sedap...

ha.. ni menu sarapan pagi... ada pulut sambal...kuih bakar (memang sedap).. ada tapai...


 ni pulak menu tengahari... nampak sangat menyelerakan kan...

Kesimpulannya.. kalau kalian berkunjung ke bandar diraja Pekan Pahang, meh singgah kat warung ni...berbaloi dan berpatutan harganya...

Gambar2 kredit to : Page WPL

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...