DIY Hantaran Kahwin Adik


Ha..inilah hasilnya selepas bertungkus lumus bekerjasama dengan incik asben dan adik ipar menyiapkan hantaran kahwin adik saya. Adik saya kahwin tahun lepas.. masa raya China.. ni dah dapat anak sorang...hihi
entri baru nak up...haha...
Gambar sirih junjung jer takde.. tak jumpa dah cari katner.
Bantal tu guna yang saya punya dulu..zaman dari saya bertunang tau.. kahwin pun pakai yag sama jugak.. cuma tukar balut jer.. 
konsep still sama.. guna bantal.. Bunga2 yang kat hantaran tu pun recycle jer semula.. ha! kan jimat.. masih elok lagi semua... tak perlu nak membazir beli yang baru. bukan nak guna lama pun... pastu tersadai dah..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...