Buah bidara? sedap ker?

Buah bidara....
Tak pernah makan pun sebelum ni... entah macammana rasa pun tak leh nak agak...
Pagi tadi k.bad, saya punyer bos ada beli kt pasar tani... rm3 dapat banyak tu... sekilo rm7
Okey..fine... semua ofismate suka dengan rasanya...

Saya?? ermmmm...tak minat... 
Buah ni nak kata rapuh, tak rapuh sangat..sikit2 tu adala... tak masam..manis jer...

saya ni jenis yang suka rangup2... masam2... hihi...

Ada info lengkap pasal khasiat perubatan pokok bidara ni.. daripada daun sehinggalah ke buah dan akarnya...

meh baca kt website ni ----> pasal pokok bidara

4 comments:

  1. Saya tak pernah rasa lagi, eh ke pernah tapi tak tahu nama, tak pastilah,hehehe.

    ReplyDelete
  2. Hari tu tgk kat Majalah 3 .. memang buah ni agak sukar jumpa. Tapi memang best .. leh ganti timun untuk nasi lemak .. huhu...

    Dah baca - Kerja Dari Rumah Dengan iLancee di HASRULHASSAN.COM

    ReplyDelete
  3. Thank you! A very interesting article. Feel free to check out handmadewritings custom research and find there a lot of interesting content.

    ReplyDelete
  4. Kat mana ada skrg ni.nak cri utk ibu mengandung...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...