Twin HH 4 bulan

Arini 19hb Disember, saya start hantar twin ke rumah pengasuh yang baru pulak. Huhu...
Takdan nak cukup bulan kat pengasuh sebelum ni sebabnya dah tak tahan dengan perangai dia yang macam banyak songeh sikit.. Entahla...
Biallah twin nak dapat pengasuh yang betul2 serasi dengan dia agaknya...
Moga2 murah rezeki twin pasni... dapat jumpa pengasuh yang benar2 sayangkan diorang dengan seikhlasnya... Tidak berkira sangat soal duit...hihi

Doa dan harapan saya moga taska Hospital boleh amik orang baru tahun depan. Saya nak letak anak saya kat taska biar sekali dengan kakak yang sulung. Senang saya nak hantar dan ambil sekaligus... APa2 hal senang saya nak g jenguk... kat belakang tu jer...

Perkembangan twin HH

Abang kurang sihat... demam sikit...
4 bulan 10 hari dah mereka....
Checkup 4 bulan : 
6.4kg both panjang 65cm

Masing2 dah boleh meniarap.. cuma tenaga abang lebih kuat. Semangat jitu dari adik. Banyak kali lepas menerap.. Yang adik kurang sikit jer... 
Masing2 kuat bersembang...
ALhamdulillah...alhamdulillah.. alhamdulillah.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...