Tindik telinga Iman

Semalam berpeluang ke shopping mall tanpa si twin HH... 
Hajat kat hati nak bawak Iman pergi Taman Teruntum tapi tak jadi pulak. Dah lewat sangat sampai sana. So, jenjalan kat shopping mall jerla.
Kebetulan, ada tempat tindik telinga. Apalagi.. inilah masanya nak tindik telinga dia... Cantik sikit dia pakai subang. Nampak rupawan...haha
Masa tindik yang mula2 tu muka dah sebek..huhu... mungkin terkejut and sakitlah jugak kot.
untuk sebelah lagi, kena pegang kepala la...kalo x jawabnya pakai subang sebelah jerla.

Agak penatlah jenjalan kat ecm tu..kejar Iman ke sana ke mari...
Nak shopping pun macam takde apa nak beli..tambah2 dalam tu pulusnya tinggi.
Lupa pulak.. kos tindik telinga rm16...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...