Raya Tak Lama Dah

Pejam celik pejam celik, minggu depan dah nak raya. Persiapan raya???
Memang ala kadar sahaja. Tak boleh nak belanja sakan sangat... twin dalam perut pun memerlukan juga...
Tema??? hajatnya peach.... tapi xbawk baju kan... so, jadi peach yang macam2la...
biarlah..janji satu rona color...

Raya pertama nak sambut dengan famili ni. Tahun lepas saya kat hospital raya pertama. Takde perasaan nak raya pun masa tu. Kan baru dapat baby... excited lain macam sket. Tak becara dah hal raya ni...

Nak raya rumah siapa dulu yer raya nanti? Timur 2 ke timur 3 yer?
Tak bincnag pun pasal ni...hihi
Takot gaduh...
Inilah gayanya kalau rumah dekat sangat... masing2 nak balik rumah sendiri.
Entahlah....tengok jerla nanti guaner2...sebelum raya memang takde amik cuti pun...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...