Mencari etok di Sungai Pahang


Musim etok sudah kembali.... Akhirnya terpengaruh jugak nak follow ma abah ke sungai Pahang. Gigih dengan bawak Iman ni. Nak bawak main air...hehe.. kan Iman suka main air...
Tu gambar ma dan abah... Air sungai Pahang tak ebrapa nak dalam sangat sebabnya musim kemarau masa tu. Kitorang pergi kat bahagian tengah tau. Ada pasir timbul situ.

Ni adik bongsu saya yang selok...Dah besar dah dia. Dulu selalu bawak jalan2. Saya memang rapat sangat dengan dia. Sampaikan dia pernah ikut saya pergi KL naik bas masa usia dia 4/5 tahun.. tak ingat sangat umur. Tapi yang penting dia masih kecil...

Intan payung kena panas.. tu pun dah puas berpayung...sehabis molek jaga tak bagi kena panas. Duduk kat bayang2 jer.

Gambar etok pulak takde ambil..hihihi...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...