Lama tak berjiwang karat


Bos takde seminggu. Kerja pun tak berapa nak ada. Apalagi... meh kita layan lagu...
Sebenarnya lama sangat tak bukak lagu2 ni... Tak dan nak melayan dah sejak keluar Iman... Padan layan lagu kanak2 jerla.... everything just for Iman.... Macam tu lah perasaan seorang ibu... segalanya yang dibuat mesti berkait dengan anak. Mak tak makan xper..janji anak cukup makan...hehehe

Lagu dalam henfon pun tak pernah bertukar dah... tak berganti dah... nampak sangat takdan becara ke henfon dah bab lagu2 ni... so kali ni kita nak amik masa jap melayan jiwang kat youtube...

Nak join??? jomlah sekali....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...