Bila dah masuk 5 bulan kandungan

Usia kandungan dah 5 bulan lebih.. perut pun dah besar sangat..gaya macam 7/8 bulan dah..
Iman pun dah masuk 10 bulan...
Dah semakin nakal.. semakin bijak...dah macam2 kerenah...
Alhamdulillah.. masih berpeluang dna diberi kesempatan masa serta kudrat untuk menjaga Iman depan mata. Nikmat yang tidak ternilai dariNya... 
Penat? Memang penat... kejar Iman lagi.. bawak perut yang besar ni lagi...buat kerja rumah... Tambahan pula saya dan suami tinggal berasingan. Sekali sekala jer encik asben balik... 2/3 kali seminggu... Kekangan kerja dan masa. Serta plaing utama wnag ringgit... huhu... parak sangat kalau nak berulang hari2... Nak taknak semua saya redha.. Lagipun saya tahu Allah itu Lebih Mengetahui untuk hambaNya. Dia tahu saya mampu harungi segala ujian dan cabaran ini... Semoga aku akan terus diberi kekuatan untuk menjaga Iman dan kandungan twin ini sehingga ke akhirnya...

Patotlah ramai yang tunggu anak besar baru nak ber'adik erk... hehe... Apakan daya kita hanya merancang... lagipun rezeki kata orang... Aku bersyukur.... dapat pulak twin... harapnya sihat selalu sehingga lahir nanti...
Tarikh EDD pulak dah berubah.. dah dicepatkan 2 minggu... tak dan Raya Haji...


Ni saya...Besar kan??? Hehe... Baru 5 bulan tapi berat dan mencecah 70kg!!! Sama macam deliver Iman aritu... Tak sabar nak meneruskan misi menurunkan berat badan ni...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...