Pregnant lagi?

Iman dah 6 bulan.. cepat sungguh perkembangan bayi. Dah boleh meniarap..menyusur ke depan dah. Dah macam2 ragam yang Iman tunjukkan. Kalau pergi kerja tu mesti dok teringta je dengan telatah dia. Senyum tawa pengubat rindu dna duka di hati.. haha...

Ibu Iman dah lewat hampir 2 minggu ni. Aduhai...
Saya punya kitaran tak pernah miss dan tak pernah lari jauh. Setakat 1-2 hari jer samada terlewat atau terawal...Ini macam memang ada kemungkinan untuk Iman jadi kakak :)
 Risau pun ada... Dahlag czer... siaplah kena bebel dengan misi nanti. Paling tak larat bila pregnant ni nak kena ulangh alik pergi kkia cek tiap bulan. Lemah semangat den!!!

Nak buat UPT Test tapi macam takot...haha.. tak tahulah apa yang bermain dalam pemikiran ni. Rezeki... kalau ada...

Siapa ada pengalaman macam saya.. meh sharing2...

1 comment:

  1. Insyallah..ada rezeki tu. Semoga dipermudahkan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...