Badan gemuk masa mengandung.. Perasaan seorang ibu

Hari ni genap 2 bulan bergelar seorang ibu kepada anak manjaku sorang tu, Nur Iman...
Tadi pergi klinik untuk cucuk 2 bulan la.. lepas tu buat aduan sekali kat doktor yang anak tak berak (uishhh..kasar bahasaku....hihi) dah 5 hari!!! Actually dah masuk 6 hari... lama giler weh...
Sembelit doktor cakap... perot Iman takde pun kembong ataupun mengeras.. lembut jer...

Seronok sangat tengok anak membesar depan mata :)
Kalau boleh setiap masa nak jaga Iman.. Tapi apakan daya.. terpaksa bekerja demi sesuap nasi... eceh.. ayat tak boleh bla kan...

Tadi tengok gallery.. tetiba teringat masa mengandung ke Iman dulu,perot besar... ibarat macam kembar... huhu.. tengok keadaan perot macam lelaki... masa tu naluri kuat sangat kata lelaki..tetapi Dia lebih mengetahui.. lahir baby girl... :)


Time ni g jogging kat Padang Polo... takdela berlari anak... just walking slow2... u know what??? Malam tu dan seterusnya kaki saya sangat lenguh... Bayangkanlah saya pusing Padang Polo tu rasanya dalam 10km kot... luas tau padang tu.. padan muka saya kan.
 Masa ni kaandungan umur 5 bulan... Bulat perutku..

haha.. yang ni lagi tembam kan.. bulat sebulatnya... ni dah 6 bulan... saja lepak tepi sungai Pahang yang indah.. tengok bot2... amik udara segar waktu petang.. nyamannya...

Yang ni g Melaka dengan parents.. sebab apa erk.. lupala tujuan utama tu apa. Singgah kat coconut shake Klebang.. bestnya air kelapa... kena pantang lagi...huhu
Masa ni dah 7 bulan...perot dah nampak sangat2...macam orang dah 9 bulan...Lagi gambar 8 dan 9 bulan? tak jumpa dah...

now.. i have Iman... anak manja ibu ni...
baru rasa macammana ibu yang bekerja ada anak kecik... rasa nak kerja dari rumah jer.. kalau kerja pulak dok teringat2 jer kat anak.. bila beli kat pasaraya akan utamakan keperluan anak! Ibu xdapat apapun takpe.. yang penting untuk anak... hihi



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...