SAYA SEORANG IBU DAH

Sebulan lebih saya tak mengupdate entri rupanya.
Rindu giler kat blog ni...
Banyak yang saya tertinggal cerita tentang entri2 terbaru rakan blogger.
Yang paling terkilan adalah pasal contest seo... huhu
Saya antara pemenangnya tetapi selepas sebulan baru saya perasan dan penganjur dah tak terima :(
Inilah yang orang kata takde rezeki kan...
Takpelah.... rezeki saya dapat lebih bermakna...

Alhamdulillah...

Tanggal 15 JULAI 2015 saya selamat melahirkan seorang baby girl secara operation. Berat 3.7kg.. terpaksa operate sebab anak dah berak dalam perut dan air ketuban sikit sangat. Lagipun saya memang dah lebih hari. KIsah macammana saya boleh ke hospital nanti saya cerita yer. Tapi jadi pengajaran buat saya lepas ni. Mulut ni gatal sangat. sebab apa?? nanti saya cerita kat entri seterusnta yer...
Takdan nak beraya... berpantang..

Arini dah hari ke 40 saya berpantang. Alhamdulillah.. baby saya sihat...

NUR IMAN BINTI NORZAIMI




2 comments:

  1. tahniah dear.bambam baby..nt cete kisah bersalin tau....sy suka baca hehe..panjang2 pon xpe....

    ReplyDelete
  2. semangat nye baby ...syok ade baby baru

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...