Cukup 36 minggu hamil

Semalam check up 36 minggu. Scan sekali...
Alhamdulillha.. baby dalam keadaan posisi yang sepatutnya. Berat baby pun dah 2.8kg sekarang. Tiada masalah apa2. 
Tapi, ibu dia pulak yang bermasalah..
Masalah air kencing kotor..huhu
Dah jadi makin kotor.

Ini semua sebab tak makan ubat yang doktor bagila ni... Kata doktor kalau makan tak ikut prosedur pun kuman akan jadi makin banyak. Nak nangis rasa. Patutla sakit kat bawah abdomen tu.

HB dah naik... alhamdulillah...

Sedang mennati kehadiran baby sulung yang saya pun tak tahu apakah jantinanya.. Scan memang tak nampak...



2 comments:

  1. Bestnya dah 36 weeks! Semoga dipermudahkan semua urusan ok. And selamat berpuasa. :) Blogwalking sambil klik nuffnang awak sementara tunggu sahur hehehe

    ReplyDelete
  2. kak. tahniah dah 36 weeks. semoga baby sentiasa okay dan dipermudahkan urusan ...
    amiin.

    (mmg selalu baca blog akak. komen je tak smpt nk komen ) :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...