Cerita tentang 8 bulan kehamilan

Alhamdulillah...

Saya berjaya mengharungi fasa-fasa kehamilan sehingga ke minggu 35 dah sekarang. Usia kandungan saya dah 8 bulan lebih... seminggu lagi cukuplah 9 bulan kandungan.
Best moment bila baby selalu bergeran berpusing2... Baby saya ni malam2 amatlah aktif. Aktif bila lapar. Tendang2 kuat gitu... protes ibu tak bagi makan lagi. hehe...
Suka bercakap dengan baby bila bangun tidur... kejutkan dia sekali... Buat aktiviti bersama2...bestttt....

Tapi, memnag tak larat sangat dha nak jalan jauh2... nak berdiri lama2... macam sesak nafas pun ada. Normal bila dah 8 bulan lebih... baby dah besar...
Harap2 baby sihat2 jer yer nak...

Dalam menghitung nak dapat baby, bulan Ramadhan pun tak lama dah nak menjengah kita.
Bulan yang penuh kerahmatan...

Doakan saya yer sahabat..juga baby saya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...