Tempah sirih junjung



Member ofis merangkap jiran sekampung percayakan saya untuk menggubah sirih junjung untuk perkahwinan daia Mac lepas. Katanya sirih junjung yang saya buat masa kahwin dengan tunang saya aritu cantik jer. Hehehe... Kembang bontot...

So, saya dengan penuh keyakinan berbekalkan kepercayaan yang diberikan mmebuat gubahan tersebut dengan sehabis baik. Buat pada malam tu tapi tak berapa nak menjadi sebabnya daun sirih yang saya kutip tu besar2 sangat. So, kena tunggu esoknya mean hari majlis. Berdebor giler takut tak siap...huhu
Pagi soknya kutip daun sirih pelbagai saiz dan memulakan misi untuk menyiapkan gubahan tersebut. Alhamdulillah inilah hasilnya. Bunga fresh tu dah dibekalkan. Cuma bagi saya tak berapa nak cukup sangat bunganya... Takpelah..guna jer apa yang ada kan...





Cantik x? Skill menggulung daun kena belajar lagi. Minggu depan tu pulak saya buat untuk adik saya nak bertunang pulak...
Berseni jugak tangan saya ni kan...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...