Kisah mydin dan rezeki tak dijangka

Rezeki dapat angpaw... bukan sempena raya cina pun.. tapi sebab makcik tu xdapat datang masa majlis kahwin saya bulan 9 tahun lepas. Makcik tu lupa nak bagi masa jumpa lepas tu.. semalam baru teringat nak kirim melalui anaknya..
Alhamdulillah.. rezeki baby namanya.


Tengahari tu masa lunch saya menyempatkan diri menyinggah kat Mydin...
 Nak beli barang yang sepatutnya sambil mencuci mata..hehe... Ternampak satu buku ni.. "Idea Bekal Ke Sekolah" Bestnya dah ada anak nanti.. tak sabar nak buatkan bekal untuk anak.


Rezeki RM5 baucer daripada Mydin sempena Hari Lahir saya yang akan tiba esok...
Okla RM5 pun kan.. saper nak belanja.


Esok 8 MAC 1984... My birthday... :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...