Rezeki untuk anak buah

Ni ana buah yang banyak celoteh.. Nisa namanya... umur dah 5 tahun..eh salah.. 6 tahun da arini
Manja dengan saya sebab dari kecik saya memang selalu dengan dia. uma bila dah kawen ni agak renggang sikitla kan... dah kena layan incik somi..Baru ni cakap kat telefon dengan nisa. Tak habis2 nak KFC... 

Masa balik rumah ma abah tu dapatlah surat dari NSTP. Baucer KFC RM20.. Jawap kaji selidik je online baru ni.. antara 500 terawal yang jawap...Rezeki Nisa....
TErus pergi bandar Muadzam beli KFC... Tertunai hajat dan keinginan dia....

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...