Perkembangan bila masuk 4 bulan :)

Alhamdulillah...
Dah nak masuk 16 minggu.. lagi 3 hari je lagi...hehe...
Okeyla....
Nak cerita sikitla 

Sejak mengandung ni saya memang takde alahan macam loya dan muntah. Cuma pening sikit2 jer la... tapi still larat nak buat kerja. 
Penat pun dah berkurang tak macam mula2 dulu. Dah serasi kot. hehe

Selera makan pun dah kembali pulih. Tapi kena jagalah kan. Takot bambam sangat pulak nanti.

Tidur pulak lena jer. Pantang letak kepala kat bantal metsi mudah sangat nak terlelap.

Tak sabar nak buat 4D scan nanti... minggu 26 ke atas....

Sedikit info pasal pemakanan sihat trimester kedua ni.

Dalam trimester kedua (14 minggu hingga 27 minggu) kalsium, vitamin D dan magnesium adalah sangat penting. Diet sihat dan pelbagai boleh membekalkan anda dengan nutrien-nutrien ini. Klik seterus untuk melihat makanan-makanan yang kaya dengan kalsium dan magnesium yang sesuai dicuba.


Info : babycenter


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...