Peluang menambah pendapatan dengan EPAL

Hujung minggu yang lepas, saya berkesempatan untuk menyertai kelas menjahit beg yang dianjurkan oleh Perisdanita. Saya agak aktif jugak dengan persatuan ni dulu cuma bila dah kerja kat Pekan ni agak terhad sikit. Kelas start jam 9pg... ingatkan tenaga pengajar daripada Kolej Komuniti tetapi bukan rupanya. Daripada pusat EPAL... Fisrt time saya dengar pasal pusat Epal ni. Tapi rasanya kalau tukang jahit dan prang dalam dunia jahitan ni mesti dah biasa sangat dengan Pusat Epal ni.
Okeyla nak cerita serba sedikit EPAL ni..
Pusat Latihan Kraftangan Epal juga menawarkan pelbagai jenis kursus jahitan di Malaysia.Kursus jahitan ini adalah ditawarkan secara percuma sekiranya membuat pembelian mesin jahit janome dengan kita.Pusat Latihan Kraftangan Epal merupakan sebuah syarikat tunggal yang memberikan kursus jahitan percuma di Malaysia dengan pembelian mesin jahit.

Info lanjut boleh tengok kat epal.my

Sebelum memulakan jahitan mari kita berpeace dulu

adik ipar sedang bersemangat menjahit

hasil beg yang saya hasilkan

Hasil yang dah siap ni dijual dengan harga RM1k++ tau



antara peserta yang menyertai kelas jahitan


Saya berharap suatu masa nanti saya pandai menjahit dan boleh mneghasilkan pelbagai barangan di mana dunia jahitan ni tersangatlah luas. Cuma memerlukan semangat yang kental serta rajin... Masyuk weh kalo pandai menjahit macam2 ni.

3 comments:

  1. cantik dan kemas.kalau dekat boleh join.

    ReplyDelete
  2. bestnyer....cantik beg tu...tak nak hadiahkan ke...hehehe...

    Salam Perkenalan
    kisahpondokkecil.com

    ReplyDelete
  3. sgt cantik.
    aida pernah dgr pasal epal ni.
    mesin jahit dia pun ada jual kan?
    tapi kat melaka ni tak dpt info plak pasal epal.
    sgt menarik!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...