Lainnya perangai dia lepas kahwin

Betul kata2 orang tua...
eh silap.. orang yang dah kahwin...

Kita akan kenal dengan pasangan kita tu bila dah duduk serumah dan tinggal bersama dengan dia..
:) Kalau incik hubby baca ni sure membebel kat saya nanti...

Saya kenal dengan incik hubby dalam 2 tahun lebeyla sebelum kami kahwin. Dalam tempoh tu memang sangat kerap jumpa terutamanya masa di awal2 perkenalan..
Masa tu memang tahu yang dia ni jenis agak cerewet dalam serba serbi la... bab makan...susun atur... cara cakap... ha! dasyat kan...
Tapi tu la yang membuatkan saya tertarik dengan dia... hehe...

Dia suka menegur saya dalam segala hal.. Untuk kebaikan.. Pendek kata tingkah laku dia sangatlah tertib..

Bila dah kahwin ni, tinggal sebumbung... baru terserlah segala kecerewetan dia... tapi itu sangat bagus untuk saya!! hehe.. saya ni xdelah jenis ikut dan sangat tapi kadangkala pandang remeh terhadap sesuatu... bila ada incik hubby ni kiranya dia memantau segala perbuatan saya...
Banyak dah kena tegur.. bab sing ikan... bab kemas katil.. bab berpakaian apatah lagi kn..

kesimpulannya... jika dulu sebelumkahwin dia kata dia dah tunjukkan perangai sebenar dia.. tapi sebenanrnya lagi banyak yang kita tak jangka bila dah kahwin.. sebelum kahwin tu sikit sangat jer..
Percayalah kerana ianya benar!!

Saya sayang suami saya... ayat gedik... jangan marah incik hubby.. ini blog saya..


Incik hubby saya yang suka memikat burung...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...