Bride To Be : Kad Kahwin

Banyak perkara pelru diuruskan menjelangnya hari bahagia kan..
Kadang2 tu naik stress jugakla...
Yela kan.. nak yang terbaik untuk majlis kita.. takkanlah nak buat sekadar melepaskan batuk di tangga jer... Takdelah nak buat mewah2 cuma sekadar yang termampu :)
Kad kahwin ni penting jugak... yela.. nk edar pada kaum keluarga, kawan2 serta para tetamu...
Tapi nak yang plaing bajet boleh dapat untuk kedua belah pihak...
Lagipun kad kahwin ni kalau cantik2 sangat pun orang bukan nk simpan... lepas jer tarikh mesti campak ke dalam tong sampah jugak... hehe

Setakat ni saya jumpa pakej rm180 untuk 2 belah pihak.. 1000pcs...
Jenis poskad jer saiz 4x8 sekeping...
Tapi macam encik tunang saya tu kurang setuju.. huhu...
sedang usha lagi ni..

ada saper2 yang nak suggestkan tempat buat kad yang sangat2 berbaloi2.. ???



2 comments:

  1. sy ada list dulu masa nak kawin tp dah ilang. ala cari online pon kekadang murah . cume kite susah nak tahu material kad l.

    ReplyDelete
  2. blh bg link x kd kwen dlm gmbr tu...?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...