Tensionnya...Siapa yang sudi?

Argghhhh... tensionnya..
Berat naik lagi... malu nak cakap berapa kg da... Nak jumpa orang ramai pun macam kurang berkeyakinan dah... Nak amik gambar pun dah tak lalu...
Susahnya nak turunkan berat badan bila dah naik...

Exercise?? Macam kurang masa dan penyakit M tu ada...

Baru ni ada beli girdle avon..dah seminggu pakai...
Pastu beli pulak losyen mustajab ni... nak mempercepatkan proses pembakaran lemak.  Cuba jerla kan...
Dah macam2 cara dicuba untuk menslimkan semula badan tapi kebanyakannya kurang berkesan.. Sebab tak sungguh2 rasanya...

Treadmill ada tapi kat kampung.. jarang boleh berlari atas tu... 
Arini sepatutnya hari kedua Diet Atkin tapi kurang kental jiwa... masih mengambil karbohidrat daripada roti!
Semalam sehari tak makan nasi tapi order maggi goreng pulak.. hihi


Try sapu losyen ni pulak kot2 berkesan. Dah pilih yang paling panas ni..

Harga RM22

Dahla nak kawen.. berat pulak macam makin naik jer... sangat stress!!!

Siapa yang nak bagi produk slimming untuk testimoni, silalah contact saya supaya saya boleh mencuba :) Kesian kat saya....
Jangan segan dan malu yer...
Nak tepek gambar terkini pun malu sangat dah rasa... Gemuk sangat da...





2 comments:

  1. nak kurus secara sihat, memang kena jaga makan.. tak perlu atkins tp kecilkn pengambilan makanan dan banyakkn buat kerja rumah atau aktiviti luaran.
    nak makan ubat kurus boleh tapi kena cari yg betul2 ada kelulusan dan bykkn minum air KOSONG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih atas pendapat.. atkin tu sy xdpt nk follow... drastik sgt xley mkn karbo... perot melayu..hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...