Percubaan diet ATKIN

Ingat lagi tak pasal pos saya pasal Diet Atkin minggu lepas?

Hajat di hati untuk mencuba diet ni tetapi apakan daya... banyak sangat dugaan masa di rumah.. Namun, masih berusaha untuk menolak dan hanya merasa sikit2 jerla... 
Saya dah mula berdiet sejak Hari Ahad yang lepas bermaksud sudah hampir 4 hari :)
Takdelah diet mana pun cuma saya tinggalkan jumlah karbohidrat dalam sehari tu.
Malam pun saya cuma makan lauk pauk dan sayuran sahaja.

Ingat nk buat betul2 yang Atkin tu tapi agak payah nak tinggalkan segala kegemaran tu secara drastik.. biarlah saya tinggalkan slow2...
Harap2 ada hasilnya... Saya belum timbang lagi...
Nak tunggu seminggu..hehe

Dalam masa yang sama saya tak lupa menyapu losyen Mustajab superhot tu di samping pakai korset atau girdle...

Doakan saya cepat kurus yer sahabat... nak kawen... 

1 comment:

  1. terus kan usaha.... kuat kan semangat in sha Allah leh ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...