Berjogging di Padang Polo, Pekan, Pahang



Peace!!! Saya yang dah gemuk


Terserlah gemuknya saya kat situ kan...huhu.. jadikan motivasi di untuk kuruskan badan pasni


saya dan Yah yang sangat kurus tetapi pemalu sangat.


saya dan Janah... otai ni...


baru abeh jogging ni... satu round jer... hihi.. okeyla tu janji buat jugak...


ada Perlawanan Polo masa jogging tu...

Entri bergambar jer ni... petang ni saya ambil gambar pemandangan di Padang Polo ni yer... Sebelah Padang Polo ni adalah Istana Pekan Bandar Diraja.
Petang2 memang ramai yang datang jogging kat sini.. Satu pusingan trek jogging tu lebih kurang 1.5 km jugaklah.. memang berpeluh kalo berlari2 anak... Saya pun tak larat nk berjogging sepanjang trek tu.. separuh jer pusing pastu jalan jerla...

2 comments:

  1. waa..lin duk pekan ke? me keje kat pekan tu..

    Jemput ke Ma Belle Shoppe untuk mencuci mata dengan barangan Tupperware.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyer sis.. sy kerja dan sewa kt pekan... kejer kat mana?

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...