Clearkan Baju Lama

Dalam proses nak lelong segala baju- baju serta seluar jean yang lama ni. Apatah lagi baju kurung.
Semuanya masih dalam keadaan yang baik sangat2. Tak larat nak tengok dah...
Inilah yang jadi kalau hobi membeli tu berada dalam diri.
Pantang nampak sale terus nak sambar.
Saya akan buat sikit demi sikit. Nak bukak kedai online jual preloved item. Ada yang tak pernah pakai lansung pun ada. 
Selain baju-baju nak lelong jugak handbag serta purse. Saya gemar membeli walaupun barang saya masih elok. Jenis suka bertukar2. Kan ada sesetengah orang yang akan pakai sampai lusuh dan lunyai baru tukar kan. Saya tak suka cam tu.. bila berkenan terus beli jer. Pastu simpan yang lama tu.

Jom usha dan like page saya ----> Almariku sayang wardrobe clearance untuk tengok baju

Baru jer upload blouse dan baju. Yang lain akan diupload kemudian.

Berminat???

PM saya yer...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...