Kek vs Air

Kawan satu ofis yang tempah ni. Saya tak berapa minat sangat kek. Tapi sedap ni.. tak pasti pulak kek apa. Blueberry kot...
Pagi2 dah pos gambar makanan kan. Hehe

Ini pulak air. Kalau dulu saya mesti order air teh tarik tau. Memang minat giler2la. Tapi sekarang saya dah kurangkan minat saya tu dek kalori yang terlampau tinggi dalam teh tarik. Saya hanya order air teh o sahaja yang rendah sikit kalorinya. Susahnya nak turunkan berat badan. Namun, jangan putus asa... :)
Teruskan berusaha sehingga mencapai apa yang diidamkan tu.

1 comment:

  1. Nasib baik saya bukan penggemar teh tarik.. tapi kadang2 tu ada gak pekena.. buat ubat.. kahkahkahkah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...