Semangat Hilang Dugaan Mendatang

Permulaan Isnin yang agak suram bagi saya.
Kereta saya 'cedera' sebab malam tadi melanggar babi di tengah jalan.
Bumper memang habisla. Mujurlah ada pasang klip kat kiri kanan so tak rebehla bumper depan tu. No plat pun abis. Huhu..dugaan...Entah berapa $$$$ pulak kena nanti tu.
Selepas S4 kena hantar repair, kereta pulak... macam2 hal kan.
Itulah orang kata... roda ataupun putaran hidup. Bersilih ganti dalam kehidupan.. Kejap kita di atas. kejap pasti di bawah.
Apa yang boleh dibuat hanyalah bersabar. Beristighfar banyak2.


Semoga hari ini jauh lebih baik daripada hari semalam. Semoga hari2 mendatang akan lebih indah hendaknya. Setiap kejadian pasti ada hikmahnya. Percaya selalu dengan takdir Allah...Allah nak uji aku sekarang...aku mampu hadapinya...


3 comments:

  1. ups and down in life...rasanya most of us encounter this..moga dipermudahkan..amiin

    ReplyDelete
  2. moga ada yg terbaik selepas ni

    ReplyDelete
  3. alahaiiiii siannya... byk nk guna duit kan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...