Bersenam dengan Treadmill baru

Jika masih ingat pasal entri ni dulu... ----> idaman hati treadmill

Balik weekend semalam tengok kat rumah dah sampai.
Apalagi selok la try. Benda memang dah teringin sangat. Anak buah saya pun semangat giler buat.


Inilah bendanya. Suker sangat. Ada 2 pilihan warna. Pink dan biru.

Ini anak buah yang suka sangat bila dapat main treadmill tu. Ma pun suka sangat dah bersenam sejak ada treadmill tu. Lepas makan nasi jer terus jogging kat treadmill tu. Pendek kata memang berbaloi sangat beli benda ni. Berguna untuk semua. Memupuk semangat untuk bersenam.

Video treadmill...


Jom start.



2 comments:

  1. Kat rumah kak pun ada se, tapi penyakit 'm' selalu melanda...macamana tu??

    ReplyDelete
  2. huhu... mengidam dah lama...tapi belum berkesampaian nak dpt lgi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...