Panduan Kempiskan Perut dan Kecilkan Peha

Kalau nak kempiskan perut dan kecilkan peha tu, apapun kita kena buang dulu lemak yang tersalut tu.
Kalau tak buang, buatlah senaman abs beribu kali pun tetap tak dapat juga seperti yang kita nak tu.
Jadi, utnuk membuang lemak tu, apa yang perlu kita lakukan adalah melakukan senaman kardio untuk membakar kalori!

Bila kita buat senaman kardio tu, lemak akan terbakarla. Ini yang saya paham berkaitan apa yang Kevin Zahri bagitahu dalam video ni -----> http://www.youtube.com/watch?v=CkQVo7n0LeU

Senaman abs untuk menguatkan otot di bahagian perut dan peha tu jer. Tapi lemak tetap ada.
Kena buat senaman kardio macam jogging ker atau aerobik ker...





1 comment:

  1. bab nak kena senaman ni la yg malas :D tp nak kurus..mcm mana tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...