Sabun Ketiak Hijau Yang Meletup


Sumber : Hai-O Marketing

Inilah rupa sabun tu. 
Sebenanrnya nak cerita yang saya baru jer beli untuk mak dan adik ipar. Nak buat as testimonial.

Sabun MARINE ESSEECE BEAUTY BAR atau lebih dikenali dengan nama sabun ketiak ni sangat femes tau sekarang. Dek keberkesanan yang tidka perlu dipertikaikan lagi.
Boleh merawat maslah kulit seperti parut jerawat, ekzema serta meghaluskan kulit. Kulit akan jadi selembut sutera tau! Awww.... lembutnya kan... Sabun ni berasaskan mineral tau. Kalau tak percaya anda boleh bakar sikit sabun ni pastu tengok hasilnya. Dalam beberapa saat sahaja dah terbakar sebab kurang bahan kimia lepas tu baunya sangta harum serta warna hijau cair.
Kalau and abakar sabun mandi biasa tu yang wangi2 tu mesti korang akn terkejut sebabnya amik masa yang agak lama sikit untuk bakar pastunya baunya sangat busuk! dahla kaler hitam tau... menunjukkan bahan kimia yang banyak dalam sabun biasa. 

Bahan-bahan utama / kelebihan :

Garam Buluh
- Sumber kaya dengan mineral dan antioksidan untuk kulit.
- Anti-bakteria, anti-alergi, anti-keradangan.

Pheno-SFE TM (Ekstrak The Pu-erh)
- Terkenal dengan antioksidan dan sifat-sifat pemulihan untuk menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel kulit. (Anti penuaan)
- Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit dengan menjaganya agar tetap sihat dan muda untuk masa yang lebih lama.
Ekstrak Liquorice
- Mengurangkan perubahan warna kulit dan bintik-bintik hitam.
- Mencerahkan pigmentasi kulit.
Minyak Tea Tree
- Anti-bakteria, anti-kulat.
Vitamin E
- Antioksidan, anti-penuaan.
- Menyembuhkan kulit yang bermasalah dan rosak dengan berkesan.
Gliserin
- Tidak mengeringkan kulit. Sebaliknya, ia menarik kelembapan daripada udara ke dalam kulit
  Merupakan pelembap kulit yang  terbaik.
Aloe Vera
- Kebolehan untuk menyembuhkan dan merangsang pembaharuan sel-sel kulit pada kulit yang bermasalah.

Cara penggunaan :
Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih.
Harga mahal tapi berbaloi dan tahan lama tau. Tengok pada penjimatan. Biasanya orang akan beli i kotak yang mengandungi 3 ketul sabun. Untuk muka, badan dan kaki. Tidak digalakkan untuk memotong kepada bahagian yang kecik sebab akan mudah habis.
Fungsi :
  1. Mencerahkan ketiak dan celah-celah badan kita yang gelap.
  2. Menghilangkan daki dan kesan gelap kat leher, siku, lutut dan buku lali.
  3. Mengurangkan dan membantu untuk hilangkan gatak-gatal badan
  4. antara ubat terbaik untuk kurangkan kesan radang eczema
  5. kurangkan pigmentasi pada kulit muka dan badan
  6. membantu kurangkan masalah jerawat belakang badan
  7. melembutkan kulit
Harga :
RM 40 seketul 
RM105 sekotak (3 ketul)
Tidak termasuk postage yer

Gunakan tanpa was2.  :)
Sesiapa yang berminat bolehlah mendapatkannya daripada saya.

Hubungi : Lin (0129398584)
Wassap/sms pun boleh.




2 comments:

  1. mcm2 produk skrg nie kan .. smpai tak tahu nk pilih yg mana satu.

    ReplyDelete
  2. Sabun nih memg bgus..kwn sy de jual nih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...