Cendol Leman Dawi Yang Masuk Majalah 3

Semalam hantar adik kat Sg. Gadut. Nek tren sbb tiket bas semua dah abeh. So, lalu kat Cendol Leman Dawi ni. Rupanya glemer pakcik ni.
Pernah masuk majalah 3!JJCM pun pernah...
Adik saya yg tinggal kat Tampin tu la yg ajak. Katanya org yg pernah try kata tak sedap pun. So, nk try sndirila... tekak sndiri. Dah kata glemer sangat kan. Nak jugak rasa...

Meja full... Pastu ada lah couple tu bangun. Saya tengok cendol dlm mangkuk dia tak abeh pun. Nampak sangat macam tak sedap. Kitorang order cendol jagung. Harganya murah jer. Belaka dalam RM2.OO
Ada cendol kacang merah, jagung, pulut dan biasa.
Pastu menu lain ada rojak buah dan nasi sop! Tak try pun... nmpk cam tak berapa nak menarik sangat jer.
Sekadar nk try jer.



Tempat ambil cendol dan bayar terus.

Me with my nephews ; nisa dan rina

my lovely family

inilah rupa cendolnya

bekas air batu

inilah man dawi tu. yang penuh dgn fakta

banting yang dah uzur sangat

dulu guna lori ni jer kot.

Kesimpulannya : Rasa cendol memang agak kurang. Huhu..ikhlas dari hati... Cair sangat santannya. seklai makan pun lum  tentu habis. Tpi kalua nk lepak lama2 tu mcm okeyla kot. Bersantai..


1 comment:

  1. ada apa dgn nama .. hehehh selalunya mcm nie lh. kita dgr glamour ... tapi bila rasa sendiri ... kelaut jerk. kes tipah tertipu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...