Contoh Pakai Inner Bawal Ber shawl

Saya peminat tegar tudung bawal.
Tapi teringin nak pakai shawl namun tak sesuai kalo pakai inner yang xde awning...

Mujurlah ada alternatif orang yang mencipta inner bawal.

Kalau tak tahu lagi meh terjah entri tudung bawal ni.

Ada permintaan suruh upload gambar pakai inner bawal. So entri ni saya pun uplaodla.. Baru 1st time pakai. ada 9 color lagi tak pakai tu.hehe
Inner saya hari tu agak kurang menjadi. Saya pnya fabric starch tu dh abeh. huhu.. nk g belila ni kat mydin.. Ntah2 dah naik harga lagi...


Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...