Menang Baucer RM200 Rezeki Syawal

Hantar last minute, last day tau... ingatkan dah reject terus tapi rezeki masih berpihak kepada saya.
Alhamdulillah...
Baucer RM200 daripada pasaraya Nirwana Hypermarket. Cabutan Bertuah sebenarnya.


Hihi..terbalik pulak... xley nak rotate da..biarlah...
tempat ketujuh jer...


Hasil tebus baucer RM200. Untung sangat2 sebab ada diskaun 10%
Percaya tak semua barang kat atas tu saya guna baucer RM200 + cash RM3 jer

Barang yang saya tebus adalah :

Set periuk dan kuali non stick
sedozen mangkuk puding yang sangat comel
sedozen cawan yang ada kaki tu. corak pun cantik
2 set casserole bunga ros.

Saya beli sedozen bukan apa. senang untuk makan beradap nanti. Hehe.. coming soon.
Set periuk dan 1 set casserole tu bagi kt mak jer. Hadiah syawal..suka sangat mak saya...







4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...