Sedih... Kulit Bermasalah. Rawat Dengan Cosmoderm

Oh Cosmoderm..
Cepatlah beri kesan kepadaku...
Tak tahan dengan jerawat dan parut jerawat ni..
Nak raya dengan berseri nanti...

Teruk kan belah kanan muka saya... dari rahang bawa ke dagu...

ni belah kiri.. okey sikit...

dalam proses nak menghilangkan parut jerawat tu

pndangan depan. malu bila muka berjerawat camni.

Harap2 Cosmoderm boleh bantu saya mengatasinya. Baru seminggu pakai ni. Ada perubahan. Jerawat cepat kering serta parut makin pudar. Gambar2 kat ats tu hari kedua pakai Cosmoderm.

1 comment:

  1. Salam Lin,

    cam ner ada perubahan ke guna cosmoderm?

    Saya pun kena cam awak jugak.. adooi perit n malu nyer tuhan jer yang tahu...

    let me know if ok u guna cosmoderm..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...