Ok tak pakai tudung ni? Tudung kemenangan kak yumie

Dah lama tudung ni dapat tapi masa pergi Trolak baru ni baru terasa nak pakai tudung siap sarung ni. Kalau tak, pakai tudung bawal jer takpun shawl.. Musim n mood.. haha...

Tudung ni menang masa ga kat blog yumielufya dulu. Entri di sini. seperti yang saya idamkan tudung ni :)

Gambar tak center. Huhu.. ank buah sayayg umur 4 thun jadi photographer... 
Saya tak berapa gemar pakai tudung siap gini sebab nampak muka saya macam besar n bulat. Pendek kata tak berapa nak sesuai!

lebar n nampak bulat kan? Lupa. brooch yang bulat tu bukan yang asal. Saya lebih suka bentuk bulat daripada jenis sampan tu :)

Ok tak saya pakai tudung ni? hihi

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...