Geram tengok... Fresh sangat

Masa pergi ke Trolak baru ni, kami lalu ikut Batang Kali nek kut Genting Sempah tu. Jimat sket tol pastu dekat sikit. Jadi, masa balik ke Pahang tu singgahla kejap kat MIni Cameron yang dekat dengan Gohtong tu kalau tak silap. Jalan naik ke Genting tu. ada jual pelbagai cenderamata serta sayuran juga buahan yang pasti memikat hati tau!
Masa singgah tu semua kedai dah tutup kecuali tempat sayuran. Tu pun dah nak tutup sangat2 tapi ada orang lagi, diorang hold dulu. 7.30pm dah tutup yer... Pasni kena g awal2 sikit.


Ini mercu tanda tempat tu.

Cantik kan? Teruja sangat nak makan!

ni lagi la nampak freshnya... sedap.. manis jer

abah saya.. adik  ipar saya...

Sekian sahaja entri fresh dari ladang! Nak singgah lagi sebab tak puas tak dapat nak petik strawberi kat pokok...

1 comment:

  1. entah bila baru berkesempatan pergi sana...hmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...